poniedziałek, 18 stycznia 2016

Od Salli CD Riki'ego

Ulżyło mi gdy usłyszałam głos nieznajomego , który przestawił się , ponieważ jego głos był spokojny i łagodny. Czując w duchu że nieznajomy nic mi nie zrobił, uśmiechnęłam się ,przestawiając się. Niestety po tym znów zrobiła się wielka cisza znowu sie zaniepokoiłam i spytałam .
-Czemu znowu ni nie mówisz ?
-Nic .. nic .. po prostu się zamyśliłem ..
-Mh..rozumiem...-westchnęłam cichutko i właśnie wtedy poczułam słodziutki zamach stokrotek który uwielbiam -Czujesz..?-spytałam chłopaka niuchając z kąt ten zamach
-Co ?-spytał zaskoczony pytaniem
-[Podeszła do ciebie i powąchała ]-To ty pachniesz stokrotkami ...hihi....byłeś na łące i przesiąkłeś tym zapachem-podeszła do ciebie tak blisko że dotykała swym noskiem twój nosek
-Salli !...odsuń się od niego! ...on jest taki sam jak wszyscy ! -warknęła Eyes
(Riki?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz