wtorek, 19 stycznia 2016

Od Salli CD Riki

Eyes krzyknęła .Ja właśnie wtedy znieruchomiałam smucąc się . Poczułam jak Riki odsuwa sie ode mnie ,nie wiedząc o co chodź .Po chwili spytał będą oddalonym ode mnie :
-Emm dobrze wszystko z tobą ?
Ehh .. -westchnęła nie wiedząc co odpowiedzieć ...
-Ale z was tępaki .. -mruknęła Eyes
-O Co Ci chodzi ?
-Bo .. -zaczęłam niepewnie
-Bo co ?
-Bo pstro ...!-warknęła Eyes
- Eyes...proszę cię ...uspokój się ...-Powiedziałam spokojnym głosem do towarzyszki
- Salli nie mów mu !...on będzie tak jak inni ...skrzywdzi cię bo jesteś inna !-powiedziała troszcząc się o mnie towarzyszka
- Eyes...-uśmiechnęłam się -On jest inny ...czuje to-powiedziałam cichutkim głosem...właśnie wtedy spoczywa uspakajając się zamilkła odwracając wzrok...-żebyś się nie myliła..-powiedziała cichutko
-Jestem inna nisz ty...-skierowałam się do Rikiego
-hę...?-spytał
-Brakuje mi jednego zmysły ...wiec mam bardzo dobrze wyostrzone pozostałe ...tym się wyróżniam od ciebie...-odpowiedziałam niepewnie
Riki ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz