środa, 20 stycznia 2016

Od Kazuto CD Exana

-Co to jest?-Zapytał Exan i wskazał na leżący pod ścianą gadżet od bogów; Amusphere.
-To? Amusphere. Po założeniu na głowę wychwytuje sygnały płynące z mózgu i przekształca je w ruchy postaci w grze.-Wytłumaczyłem uruchamiając na komputerze World Of Warcraft. Szybko stworzyłem postać Worgena i zalogowałem się do losowego świata. Grałem po japońsku, bo nie umiem mówić po angielsku. Zdobywanie itemów zabijając dziesiątki worgenów w postaci ludzkiej było niezwykle łatwe. Zrobiłem kilka questów, a kiedy moją postać ugryzł inny worgen (bo tak powinno być) wyszedłem z gry.
-Dzieciaku, ile ty przed kompem siedzisz?-Prychnął.
-Czemu nazywasz mnie dzieciakiem?-Zapytałem dużo wyższego chłopaka.
-Bo jesteś młodszy ode mnie. Jako pies mam trzy lata, a ty marne dwa-Zaśmiał się.
-Tylko rok różnicy!-Prychnąłem.
-Jako człowiek masz tylko czternaście lat. Podpowiem Ci, że mam więcej-Zaśmiał się.  Zdenerwowało mnie to, ale miał rację.


<Exan?>

2 komentarze: