piątek, 22 stycznia 2016

od Oriona cd Bellatrix

-więc, miałbym taką prośbę jedną...ale jeśli nie chcesz...
-ale ja chcę, co mam robić?-spytała z entuzjazmem
Podałem jej notes i długopis i wytłumaczyłem jej
-musisz ustalić wiek każdego z psów i zapisać, później ustalimy czy, nasza sfora jest starzejąca czy, rozwijająca się, ok?
Samica pokiwała głową,wzięła notes i powędrowała ku celu swej misji, ja tym czasem poszedłem wykonywać inne obowiązki dość trudniejsze dla Alfy, np przewidzieć ile dziś zwierzyny umrze w polowaniu,a ile urodzi się. Gdy Samica wróciła powiedziała
-z mojej autopsji, sfora jest rozwijająca się, co najmniej 98% samic jest w młodym wieku,a co do samców 58% jest w starzejącym wieku
-okey, dzięki że, mi pomogłaś...na prawdę, jesteś wspaniała

<Bella?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz