niedziela, 17 stycznia 2016

Od Riki'ego



Nie wiem co to wszystko miało znaczyć ale jego słowa huczały w mojej głowie,nigdy taki nie była teraz założył mi tą odznakę i powiedział
"Jesteś moim najcenniejszym psem,dlatego nie daj się złapać jeszcze Cię kiedyś znajdę ale teraz uciekaj,oni tu będą a ja nie chce by Cię dorwali nie mam już odwrotu ale gdy wyjdę wrócę po ciebie i rozpoznam po odznace"
Wtedy przytulił mnie i kazął uciekać,nie chciałem zostawiać go ale wiedziałem że nie było innego wyjścia po prostu zrobiłem tak jak kazał

****Miesiąc po tym *****

To był długi czas i wędrówka sam nie wiedziałem dokąd zmierzam a przemieszczałem się różnie pociągiem,autobusem nie wiem ludzie widzieli odznakę i nawet mnie dokarmiali,a raczej panie wpuszczały mnie do sklepu a ja jadłem co chciałem. I tak moja podróż się ciągnęła z miasta do wioski z wioski do miasta.
Dotarłem do kolejnego miasta i ruszyłem ze tak powiem z łapy.
Wszedłem do lasu i sobie zacząłem biec przeskakując drzewa leżące na drodze wskoczyłem na kamień i rozejrzałem się zobaczyłem psa i ruszyłem w jego stronę torując mu drogę.
-Gdzie jestem ?
-Sfora Diabelnej Zemsty ..
-Brzmi nieźle a ty to ?
-Exan .. mój brat jest Alfą znaleźć go ?
-Riki,nie sam poszukam -odbiegłem od niego i po kilku minutach
zobaczyłem Huskiego,oczywiście nie spytałem jak się nazywa więc nie wiedziałem kogo szukam nawet
-Sory .. jesteś Alfą SDZ ?
-Tak jestem Orion a ty ?
-Riki .. chciałbym dołączyć tutaj
Orion zadawał pytania a ja odpowiadałem przyjął mnie jako Zabójcę
Potem ruszyłem w swoją stronę gdy ktoś omal na mnie nie wpadł w ostatniej chwili odskoczyłem ..

<?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz