wtorek, 26 stycznia 2016

Od Alison cd Exana



Nawet w postaci chłopaka był przystojny i ... aż kurde. Wejs tu oderwij wzrok ale jestem twarda i nie daje po sobie poznać. Usiadłam zaraz obok niego. Spojrzałam kątem oka dostrzegłam że przyglądał się... pewnie spoglądał na moja bliznę.
-Wojowniczka? -spytał.
-Hm? A chodzi o blizne? Ta... długa historia i niezwykle nudna,- dodałam uśmiechnięta. Exan kiwnął głową... nastała lekka cisza. NIe było zbytnio tematu więc zaproponowałam by choć trochę sie ruszyć.
-Może chcesz pobiegać? - spytałam z nieśmiałością w głosie.
- Po parku? - dopytywał. Wzruszyłam ramionami po czym dodałam..
- A znasz jeszcze jakieś fajne miejsce do biegania? Cho będzie fajnie... - wstałam podając mu reke z czułym wzrokiem.
Exan? Podrywam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz