czwartek, 21 stycznia 2016

Od Midas'a Cd Seishin


Nie lubiłem kiedy psy zamieniały się w ludzi,ja nie potrafiłem a nawet gdybym potrafił na prawdę nie chciałbym,bo zawsze byłem psem czuje się psem i chce być psem. Gdy ktoś się w moim towarzystwie zmienia w człowieka staram się odejść bo to jedna z tych czynności której nie toleruje tak mam.
-Czym zajmowałeś się w przeszłości
Ile razy mam mówić ze ciekawość to pierwszy stopień do piekła,i nie zagląda się w czyjś życiorys po prostu.
- A co cię to tak interesuje?
- Czysta ciekawość
Przewróciłem oczami po czym powiedziałem
-Po prostu byłem sobą ..i miałem Pana ..
-To czemu nie jesteś teraz z nim ?
-Bo musieliśmy się rozdzielić na jakiś czas
-Czemu ?
-Po protu tak musiało być .. -powiedziałem spokojnie idą dalej wzdłuż plaży
-Głodny ?-zmieniła nieoczekiwanie temat
-Nie a ty ?
-Troszeczkę ..
-To idz zapoluj i spotkamy się na polanie chce pobyć sam ..
-Okey
Suczka odbiegła aja położyłem się na pisaku patrząc na morze i na horyzont,straciłem poczucie czasu kiedy wstałem i odwróciłem się zobaczyłem że w sumie to jest ciemno i zapewne Seishin już nie ma na polanie na wszelki wypadek jednak tamtędy przeszedłem

<?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz