niedziela, 24 stycznia 2016

Od Oriona cd Bellatrix

Poszedłem do swojej jaskini i wymazałem Bellę z pamięci i zająłem się swoimi sprawami.Sprawdzałem na zaczarowanej mapie gdzie dany członek sfory się udaję, jeden to z ciekawości zbliżał się do piekielnej czeluśći
-Domino, leć do diabelnej czeluści i zniechęć tego durnia żeby się nie zbliżał,ok?-rzekłem łagodnie,smok rozprostował skrzydła i poleciał, Tym czasem Bella znajdowała się w płomiennym lesie,widać że się nieźle bawiła,Exan... baluje w mieście, Kazuto przechadza się po lesie...
później wyszedłem na dwóri naglę zauważyłem Bellę
-hej, mam chwilkę to pomyślałam,że wskoczę do mojego "nowego" kolegi-zaśmiała się
-co...ach tak, chodź-tak byłem pochłonięty pracą że,zapomniałem o niej-co tam?

<Bella?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz