niedziela, 17 stycznia 2016

od Nory


Co ja tu robię, gdzie jest moje legowisko gdzie moje wygodne legowisko pełna miska z czystą wodą i najlepszą karmą na świecie. Czemu tu sa tylko drzewa,ta ziemia jest wilgotna i brudna to jakiś koszmar.
Nie mogę wrócić do tamtego człowieka, nie chce mieć z nikim szczeniąt a na pewno nie siłą. Nagle na mojej drodze stanął Husky
-Jak dobrze że Cię widzę powiedz mi gdzie tutaj znajde psiego fryzjera ?
Popatrzył na mnie rozbawiony po czym odparł
-Żartujesz jesteś w dziczy .. w lesie ..
-Ale .. ale ja ..
-Damulka się zgubiła ? może Cię odprowadzić do miasta ?
-Nie nie .. tylko nie to .. musiałam uciec .. ale nie wiem o dalej potrzebuje pomocy ..
-Nie panikuj jestem Orion ?
-Nora .. potrzebuje .. no znaleźć ..
-Co ?
-Sama nie wiem .. jestem w kropce, uciekłam od ludzi i nie mogę wrócić a tutaj nie przeżyje nawet dnia ja zawaruje ..

<Orion>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz